Specialist in inkoop & verkoop van militaire uitrusting!

FAQ

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Wil je jouw artikelen retourneren dan kan dit binnen 14 dagen. Het eerste wat je moet doen is contact opnemen met ons. Zo zijn wij op de hoogte en kunnen wij de terugbetaling goed laten verlopen.. Zodra wij jouw artikelen weer hebben ontvangen, storten wij het geld terug. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Wij, onze verkopers en onze bezorgers doen er alles aan om de geschatte levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal binnen 3 werkdagen in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Wat is nalevering

Nalevering houd in dat het door jou gekozen product niet op voorraad ligt en eerst besteld moet worden bij een van onze leveranciers. Dit kan in gevallen betekenen dat onze gewenste bezorgtijd van 3 dagen niet gehaald wordt. Als de levering van een product langer dan 2 weken duurt zullen wij altijd contact met jou opnemen.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Wanneer jij je bestelling hebt betaald en geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan altijd eerst even je spambox. Het kan ook even duren voordat jij jouw bevestiging ontvangt. Als je na 30 minuten nog steeds geen bevestiging ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Als je bestelt bij NuTactical, zijn de verzendkosten standaard €6,50. Je kunt dit altijd inzien voordat je jouw product betaald.

Hoe kan ik mijn uitrusting aan jullie verkopen?

Voordat jij jouw uitrusting kunt verkopen moet het voldoen aan onze eisen, dit houd in dat de uitrusting schoon en inzetbaar moet zijn. Als dit alles in orde is kun je via de contact pagina het inkoop formulier invullen en opsturen. Na wij jouw product goed hebben bekeken en een prijs hebben gegeven zullen wij met jouw contact opnemen en vragen het product op te sturen naar ons adres. Wanneer wij het product ontvangen hebben regelen wij het papierwerk en heb je meestal binnen een dag het geld op jouw rekening staan.

Mijn vraag staat hier niet tussen!

Bij vragen kun je ons altijd mailen of bellen.